Monday, November 26, 2007

Just another ordinary day

Jag måste erkänna att jag har börjat tröttna på det här. Det är typ ett projekt att försöka komma på vad jag ska skriva om dag ut och dag in.

Det mest intressanta och mest skrämmande som hände idag var att mitt öga dränktes av korvvatten. Detta trots att glajjorna var på. "En wienerkorv tack" Jag grabbade tag i tången, tog fram brödet och när det såg ut som att jag hade lyckats och att korven snart var på plats... händer det. Allt gick i slowmotion. Jag tappar greppet, korven störtar mot vattenbadet och splashet letar sig in bakom glaset. Grovt äcklad (I don't do korv) och nära gråten, var jag tvungen att le och börja om "Hal rackare! Ketchup och senap tar du själv". Ärrad för livet.

Annars har Cathy pulled a Cathy igen och jag har än en gång siat om hennes framtid. Som sagt; You gotta love her.

2 comments:

Unknown said...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej, du får inte sluta skriva! Det är så roligt att läsa om allt du har för dig. :)

Anonymous said...

du far absolut inte sluta blogga! jag dor av skratt dagligen!
fan vad ackligt med korvspad i ogat haha

jag ser mig dig framfor dig "senap och ketchup far du ta sjalv" hahaha