Sunday, November 25, 2007

Hi, it's John... whatever.

Idag var det dags för lite julklapps shopping med mor. Vi kirrade bl.a klappar till barnbarn 3 to come, Micha och mig. Jag har även spottat lite saker som måste investeras till nära och kära... frågan är bara; när? var? hur? Ett mysterium som ska lösas inom kort.

Nu ikväll har jag och Prim vräkt i oss den doftande vännen, som jag glatt har introducerat och som hon tog emot med öppna armar. Efter det droppade Edwin och Victor in för att titta på Wedding Craschers. Den filmen dödar mig! Att se den är som ett redigt gympass, som resulterar i magmuskler (I wish). Inom de närmaste dagarna ska jag och rosen även se en viss Scary Movie 2 och Zoolander. Efter det kommer tvättbrädan vara ett faktum.
Det finns inga andra filmer (förutom Napoleon) som symboliserar min humor på ett bättre sätt. Jag har svårt att förstå folk som inte instämmer. Svårt att acceptera.

Vince Vaughn, Will Ferrell, Owen Wilson och Jon Herder är mina hjältar.

2 comments:

Anonymous said...

Sitter just nu och tankar Napoleon, det är ju en skam att jag inte har gjort det innan!

Anonymous said...

oh yes! Frat Pack for presidents!

om du inte har sett Knocked Up eller Superbad sa maste du gora det! Jag koper med mig dom hem sa kan vi ta ett litet maraton. Haha! Scary Movie 2 ar ett masterverk. Man hittar nya skamt varje gang haha

och om typ en manad kommer Walk Hard ut har! En parodi pa Walk the Line och diverse musikbiografier, jag kan knappt vanta! :D