Monday, November 12, 2007

in i dimman

Jag kom nyss hem från att ha spenderat en underbar kväll med Hanna på Debaser Medis. Vi drack lite öl och tog igen lost time, sen var det dags för det vi har väntat på i två månader - Cocorosie! Konserten var helt underbar! Dom är sjukligt musikaliska, med allt från rap, opera och melodier. Vi stod där och lät oss sjunka in i en dvala av olika färger och klipp. Otroliga kontraster till sången. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... jag är bara så glad. Saknade dock Emma vid min sida... speciellt under sista låten; by your side.
Jag filmade och tog en mängd bilder, som jag publicerar imorgon.

Annars idag har jag, Edwin och Eric promenerat på djurgården. Mys.
Sen när vi kände att kylan började kripa tag i oss, tog vi bussen hem till mig, drack lite te och körde singstar.

1 comment:

Anonymous said...

gud vad hett med konsert, jag vill ocksa! :D

och prommis pa djurgarn e aldrig fel, oh no.

snart sa aterforenas vi melski! (: