Thursday, November 22, 2007

I'm not in love. I just wanna be touched.

Efter en felringning av mor klockan sju imorse (på min enda lediga dag!), somnade jag om och vaknade lite lätt runt 11.30 snåret av att Juthan glatt ringde. Vi uppdaterade varandra och bestämde att vi i helgen ska ha en het dejt, innan ungen åker iväg till Thailand i tre härliga veckor - utan mig. En aning bitter.

Sen åkte jag in till stan och träffade Erik. Vi skulle egentligen springa runt på stan, men planerna ändrades oväntat och istället blev det ett häng på tuben. Vi utforskade nya marker, skvallrade och skrattade. Det enda rätta.

Nu ikväll åkte jag och min andre hälft Prim till Edwin, för att kolla på tv och dricka te. Till rosens stora förtjusning fanns det även pepparkakor. Vi blev en aning nostalgiska och sista delen av kvällen spenderades framför youtube och massa 90tals videos. Vi växte verkligen upp i den bästa eran med trallvänliga låtar och härliga mcdonalds M frisyrer! Åhh.

(rubrik: i bilen hem spelades kate nash... hennes kaxiga/ärliga texter tilltalar mig)

3 comments:

Anonymous said...

ah, pepparkakor!! kan knappt vanta!
wtf? hur kunde ni hora kate nash? jag hoppas att det var ett mixtape for jag blir livradd om pumpkin soup e pa radio.

Anonymous said...

klart det var mixtape

Anonymous said...

tack. blev faktiskt radd dar for ett tag.