Thursday, November 8, 2007

Over & Over

Igår sprang jag runt på stan med Moa. Ungen var på jakt efter en vinterjacka, som både var varm och snygg... Jag börjar tro att sådana inte görs. Nej, jag ska härda i min raring. Blir jag riktigt desperat så får jag helt enkelt sy in knapparna på kappan.

På kvällen kom Cathy för att titta på Greys och sofistikerat dricka lite vin innan Baba, i måttliga mängder. Vi lyckades, men hade väl glömt det när vi befann oss på plats för nu idag känner jag mig lite sliten och rummet snurrade 360grader när jag vaknade - genom att Micha slet upp dörren. Innan jag får men för livet, så har vi satt upp en ny regel: inget uppslitande av dörrar om Melanie har varit ute natten innan. Hon gick med på det, undrar bara hur länge det kommer hålla? Kvällen på Baba var nice. Musiken var dock en liten turn-off, om man bortser från guldkorn som Over & Over och Strokes såklart. Sällskapet var höjdpunkten!

Snart ska jag åka och sitta och berätta hur bra jag är för en okänd dam, som kommer granska mig uppifrån och ned. Jag hatar den här sortens möten!

3 comments:

Anonymous said...

Haha! totalt slitage!

jag vill ocksa hora hot chip och strokes pumpas pa alldeles for hog volym ur ett par hogtalare..

Anonymous said...

you will when you get home

Anonymous said...

Diggar flintisens moves :P