Wednesday, November 7, 2007

Happiness lies in your future, not in your past.

Allt jag behövde var en reminder och liten kommentar om hur verkligen egentligen ser ut. Nate, jag kan med säkerhet berätta att jag har släppt det...igen. Jag var även tvungen att skåda bilden igen, vilket var det avgörande ögonblicket. Inga fler återfall. Nu är det slut på emo-fasonerna.

Dagen började i Sumpan och jag håller verkligen tummarna att det gick i land. Efter det återvände jag hem och kurerade. Nu ikväll har jag fikat med Tess på Deja Vu. Vi har bestämt oss för att åka i slutet av februari istället, eftersom att vissa inte hinner spara ihop tillräckligt med cash. Vi bestämde även att vi vid nästa lön ska boka biljetten... scary shit.
Efter fikat kastade jag mig på bussen hem till Edwino. Vi klunkade te och lyssnade på bra musik. När Eric slutatde jobba, droppade även han förbi. "Melanie vilken storlek har du?" Haha, skrämmande fråga! Jag befinner mig fortfarande i chock. Dock var det av en gullig anledning, så jag har överseende. Annars hade det blivit en käftsmäll direkt. Haha!

(rubrik: min fortune från ansiktsboken)

3 comments:

Anonymous said...

Jaja, blev en liten förhastad fråga där. Borde ha formulerar om mig där men det är tanken som räknas ;)

Natalie said...

skrammande med relapset alltsa!

jag kommer hem om 41 dar presch! da fan ska jag daska till dig!

Anonymous said...

VADÅ KOMMER HEM OM 41 DAGAR?!