Sunday, November 4, 2007

This Years Love

Ibland kommer jag på mig själv att tänka på saker som jag kanske borde glömma. Jag är i desperat behov av ett samtal med West Virgina, men ingen kontakt. Jag behöver någon som pratar vett med mig. Någon som förstår vad som pågår, men som ändå ber mig att stå emot. Tre gånger är två gånger för mycket.
Det har gått så bra... men nu är det inte lika lätt längre. Berätta än en gång varför jag gjorde valet jag gjorde? Nate, jag tror du måste simma över Atlanten och daska till mig.

(rubrik: David Grey)

3 comments:

Anonymous said...

RETARD!

jag blir sa arg om det ar vad jag tror det handlar om?! vad e fel pa dig kvinna?!

och ursakta for msn statusen men jag lamnade datorn i all hast och trodde att jag skulle ha tid att komma tillbaka men vi hade en bortamatch.. kom precis hem, klockan ar 11 pa kvallen liksom :S

men jag loggar in imorn bitti, forhoppningsvis kan vi konversera da..

Anonymous said...

men guuuud, I get the freaking picture!
men det är svårt.. du vet hur jag är; tänker och tänker.

vi måste konversera snarast.

Anonymous said...

lagg av med emo stilen bara! jisses.
fortjanar en dask.