Thursday, November 8, 2007

Torsdag

Den okända damen, var egentligen rätt ung och inte alls lika dryg jag tyckte hon lät i telefonen. Hon och hennes rekryterarkompis var faktiskt väldigt trevliga, så nu håller jag istället tummarna för det här.

I eftermiddag har jag och Micha käkat fyra små rätter med far. Skrämmande mätt.
Efter det har jag bara legat och degat i min säng. Fick ett ryck och ville gå på bio, men alla dissade. Orsaken kan ha varit den att jag frågade om en film som skulle börja inom 45 minuter. Eller kanske mitt filmval? Biokvällen är iallafall framflyttad...

4 comments:

Anonymous said...

lycka till med jobbet!
HAHA! vad var det for film? erkann nu!

Anonymous said...

hade ju inte bangat om inte maten väntade, shit va för hungri! måste ju se travolta i en liten annorlunda roll:P

Anonymous said...

aha.. pratar ni om Hairspray? om det e den ni pratar om har jag redan sett den..

Anonymous said...

det är den vi pratar om! vad tyckte du nate?