Friday, November 9, 2007

Gimme More

Klockan ringde tidigt idag. Jag skulle åka in till stan och träffa Edwin innan grabben började jobba. Han behövde lite smakråd om vilken färg han skulle köpa till håret, och självklart ville jag hjälpa till (även ta tillfälle att leta färg till mig själv)! Jag tror resultatet blir hett! Sen gick vi och satte oss på ett café, åt lite lunch och klunkade kaffe. Efter det var han tvungen att dra, så jag fortsatte min vända på stan själv. Varför är det alltid så att man hittar saker man vill ha när ekonomin säger ifrån? En slap in the face, är vad det är.
Jag mötte Mellie och vi drog in till götgatsbacken, för att spana in affärerna där. Sen styrde våra steg till Tacobar och Stephanie. Hon är verkligen rutti på jobbet nu, med pannband och allt. Gulligt! Svängde även in på English shop och kirrade vinägerchirre av Cathy. Fetstil, I know.

Slår på Ztv och skådar Brittans nya. Strippstång, dogma och underkläder. Vilken comeback... är det bara jag eller?

No comments: